Poczta - metamorfoza

Joanna Jureczko-Wilk

publikacja 12.03.2013 10:09

Tradycyjne "okienka" i kolejki przy nich odchodzą do lamusa!

Poczta - metamorfoza Zmienia się wygląd poczty, ale klienci liczą przede wszystkim na sprawną i szybką obsługę Joanna Jureczko-Wilk/GN

Już trzy placówki w Warszawie zmieniły pocztowy styl. Nowoczesne punkty otwarto na placu Szembeka, na ul. Kazimierzowskiej oraz na Mokotowie, u zbiegu al. Niepodległości i ul. Wiktorskiej. Każda z nich ma wydzieloną część samoobsługową, gdzie korzystając z automatu, możemy wysłać list, kartkę pocztową czy paczkę. Co ważne: samoobsługowe punkty są dostępne dla klientów przez całą dobę.

Oprócz tego w części pocztowej można wysyłać i odbierać listy oraz paczki tradycyjnie, a także dokonywać wpłat i wypłat. W wydzielonej części bankowo-ubezpieczeniowej klienci mogą otwierać konta, lokaty i wykupywać polisy. Nowoczesne poczty mają też część handlową, umożliwiającą zakup kartek pocztowych czy prasy.

Wraz z nowoczesną organizacją placówek, zmienił się też ich wystrój i kolorystyka: dominują w nich biel i czerwień. Do końca roku w całej Polsce metamorfozę przejdzie około 50 pocztowych placówek.