Kiedy inni zawiodą

gr /um.warszawa.pl

|

Gość Warszawski 3/2021

publikacja 21.01.2021 00:00

Wrobieni w garnki, nieuczciwy kredyt, wadliwy produkt? Jest szansa, by odzyskać pieniądze.

Prośby o interwencję można kierować, dzwoniąc pod nr 19 115 lub e-mailem: konsument@um.warszawa.pl. Prośby o interwencję można kierować, dzwoniąc pod nr 19 115 lub e-mailem: konsument@um.warszawa.pl.
Tomasz Gołąb /Foto Gość

Gdy 63-letnia mieszkanka Mokotowa, która podpisała umowę o świadczenie usług medycznych dla seniorów i wniosła z góry opłatę za 48 miesięcy, zorientowała się, że wykupionych porad nie otrzyma, niemal pogodziła się ze stratą dużej sumy.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

W subskrypcji otrzymujesz

  • Nieograniczony dostęp do:
    • wszystkich wydań on-line tygodnika „Gość Niedzielny”
    • wszystkich wydań on-line on-line magazynu „Gość Extra”
    • wszystkich wydań on-line magazynu „Historia Kościoła”
    • wszystkich wydań on-line miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”
    • wszystkich płatnych treści publikowanych w portalu gosc.pl.
  • brak reklam na stronach;
  • Niespodzianki od redakcji.
Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.