Zapisane na później

Pobieranie listy

Logo za 50 tys. zł!

Warszawski Dworzec Centralny to marka, powinien więc mieć logo. Władze PKP chcą wydać na nie 50 tys. zł.

jjw

|

GOSC.PL

dodane 08.09.2013 17:29
0

Sława nie wystarczy. Polskie Koleje Państwowe doszły do wniosku, że Dworzec Centralny, chociaż znany i rozpoznawalny, powinien mieć swoje logo. "Dworzec Centralny to dzisiaj element popkultury stolicy i bohater masowej wyobraźni, już w trakcie budowy rozpoznawalny w całym kraju poprzez swój udział w serialu „Czterdziestolatek”. Przechodzący w ostatnich latach szereg modernizacji dworzec zasługuje na specjalną, rozpoznawalną identyfikację wizualną" - piszą władze spółki i zapraszają profesjonalnych designerów do konkursu na logo dworca. Dla zwycięzcy przeznaczają 50 tys. zł i kontrakt na półroczną współpracę.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 5 grudnia, w 38. rocznicę otwarcia Dworca Centralnego.

 

1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..