Tłumione tęsknoty

Hanna Karolak

|

Gość Warszawski 16/2015

publikacja 16.04.2015 00:00

Reżyser Marcin Hycnar spektaklem „Opowiadanie brazylijskie” udowadnia, że w teatrze najbardziej interesujące jest zderzenie człowieka z człowiekiem.

 Taniec pomaga zapomnieć o codziennych problemach bohaterów Taniec pomaga zapomnieć o codziennych problemach bohaterów
Andrzej Karolak /Foto Gość

Nostalgiczny spektakl „Opowiadanie brazylijskie” według prozy Iwaszkiewicza, wystawiony w Teatrze Narodowym pokazuje drogę, jaką zmierza młody reżyser, Marcin Hycnar. Najprościej można by powiedzieć, że jest to droga pod prąd. Pod prąd formalnym eksperymentom, skandalizującym trendom, nowatorskim rozwiązaniom, które zdobywają aplauz krytyków, ale niekoniecznie cieszą widzów.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.