Kiedy inni zawiodą

gr /um.warszawa.pl

|

Gość Warszawski 3/2021

publikacja 21.01.2021 00:00

Wrobieni w garnki, nieuczciwy kredyt, wadliwy produkt? Jest szansa, by odzyskać pieniądze.

Prośby o interwencję można kierować, dzwoniąc pod nr 19 115 lub e-mailem: konsument@um.warszawa.pl. Prośby o interwencję można kierować, dzwoniąc pod nr 19 115 lub e-mailem: konsument@um.warszawa.pl.
Tomasz Gołąb /Foto Gość

Gdy 63-letnia mieszkanka Mokotowa, która podpisała umowę o świadczenie usług medycznych dla seniorów i wniosła z góry opłatę za 48 miesięcy, zorientowała się, że wykupionych porad nie otrzyma, niemal pogodziła się ze stratą dużej sumy.

Dostępne jest 13% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.