Nowe pasmo poranne, logo i hasło przewodnie, a także audycje. Radio Warszawa ruszyło z jesienną ramówką.
▲ Obok bp. Romualda Kamińskiego Ewa Pietrzak i Jarosław Wydra, prowadzący „Poranek z Radiem Warszawa”.
ks. Mariusz Wedziuk
Rozgłośnia przy ul. Floriańskiej po kilkunastu latach rozpoczyna nowy etap działalności. Czym zaskoczy słuchaczy?
− Zmiany w Radiu Warszawa są zarówno wizerunkowe, jak i programowe. Po kilkunastu latach zmieniliśmy logo naszej stacji. Nowe kolory nawiązują do bliskich nam wartości: zielony to kolor chrześcijańskiej nadziei, niebieski symbolizuje niebo – wyjaśnia ks. Mariusz Wedziuk, dyrektor katolickiej rozgłośni. – Hasło „Dobrze słuchać” oddaje charakter naszego radia – chcemy być blisko słuchaczy, towarzyszyć im w drodze do pracy i podczas odpoczynku. Na falach 106,2 mogą znaleźć nie tylko wartościową muzykę, ale też szereg ciekawych audycji i informacje o bieżących sprawach z życia Kościoła, lokalne, z Polski i świata – dodaje.
Dostępne jest 27% treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.