Nowy numer 13/2024 Archiwum
  • xioncpb
    10.03.2013 18:58
    Jakby ten osiemnastolatek, Konrad potrzebował pomocy prawnej, niech pisze xioncpb@interia.pl
    doceń 8
  • Scott
    10.03.2013 19:17
    Jako zabezpieczenie przeciwko atakom prawicowo-kościelnych bojówek na ten pokojowy marsz zabrałem w tym roku kastety na obie ręce. Bo kto wie czy spokojne bojówki antyfy by zdążyły dotrzeć. Ksiądz w przebraniu ginekologa który każe kobietom rodzić, wieść straszna. To okropne że w homoscetycznych rodzinach wąsata osoba fallusodadatnia[bo przecież nie powiemy że cechy dymorficzne determinują płeć- to by była dyskryminacja w stosunku do osób trans płciowych] z cebulą w kieszeni bije kobiety.
  • Silva
    10.03.2013 19:26
    Bardzo miła relacja, ale Kobiety dla Narodu nie są "kobiecą odsłoną Młodzieży Wszechpolskiej". To niezależna organizacja. I tak dla ścisłości - był jeszcze trzeci transparent "Homokracja to manipulacja - myśl samodzielnie".
    • Scott
      12.03.2013 01:09
      Przyszły i prowokowały wartościami katolickimi, polskością, kobiecością. Kiedy wiadomo że takie zachowanie nie może mieć miejsca. Żyjemy w Europie i już wielkimi krokami zaprowadza się nam tutaj modne trendy ateistyczne, anty- ksenofobiczne i dyskursy jak gender. Przeczytałem Gazetę Wyborczą, obejrzałem TVN i już wiem co na ten temat myśleć!
      doceń 3
  • Koren
    10.03.2013 20:04
    Koren
    Skoro feministki domagają się prawa do zabijania dzieci nienarodzonych, to chyba (będąc konsekwentne), nie będą mieć nic przeciwko domaganiu się prawa do zabijania feministek?
    • agnostos
      10.03.2013 20:58
      agnostos
      Dlaczego toleruje się na tym portalu agresywnych katolików. czy to jeszcze portal ludzi otwartych? Miałem nadzieję ...
      • Damian
        11.03.2013 07:59
        Hehe uwielbiam te perełki "oświeconej nowomowy". Ja to odczytuję następująco:
        Musisz być "otwarty"! Nie no wolny jesteś i w ogóle, ale otwarty musisz być. No wolny ale najpierw otwarty. Otwarty i tolerancyjny. Wolny bądź, ale najpierw musisz być otwarty, tolerancyjny i popierający to co ja popieram i moi zwierzchnicy. Wtedy bądź sobie wolny ile tam sobie chcesz. A jak nie to jesteś faszysta i agresywny katol i nikt z tobą nie będzie rozmawiał i zniszczymy ciebie bo z faszystami się przecież nie rozmawia.

        Więc lepiej po dobroci bądź otwarty i tolerancyjny po naszemu.
        doceń 10
        0
      • Koren
        11.03.2013 08:52
        Koren
        Dlaczego agresywnych? Czyż to nie feministki pierwsze chciały prawa do zabijania? Dlaczego one mają mieć to prawo na wyłączność?
        doceń 0
        0
  • gokja
    10.03.2013 21:27
    gokja
    Wczoraj jedna nieszczęśliwa krakowska feministka rozpaczliwie wyliczała przed kamerą, jak z niecierpliwością czeka na prawo do aborcji, na związki partnerskie, na in vitro, na eutanazję... stwierdziła, że chyba jednak prędzej umrze niż się tego doczeka .( A lepiej byłoby zaczekać na zdrowego psychiatrę.)gdybym miała namalować jej portret, byłaby to postać człekokształtna z rękami ociekającymi krwią.
    • iX
      11.03.2013 10:55
      Niestety zachowanie policji względem tego młodego człowieka jest symptomatyczne. Zamiast spisać osobników, którzy wyrywali mu plakat spisano właśnie jego, pomimo, że tylko stał z plakatem jak i wielu innych. Nie jest sprawą policji ocena zawartości plakatów, jeśli mieszczą się w pewnej normie.

      Jakoś tak jest, że policja najczęściej spisuje i zatrzymuje osoby o poglądach nielweicowych. W Gdańsku manifestacja odmówiono Młodzieży Wszechpolskiej prawa do demonstracji, a dano je aktywistom z LGBT i feministkom.
      • def
        11.03.2013 16:09
        zanim zaczniesz komentować doczytaj coś (zresztą autorka tej relacji też mogłaby się dokształcić). organizator każdej manifestacji ma prawo wyprosić z uczestnictwa w niej niechcianych przez siebie uczestników, a policja ma obowiązek zapewnić usunięcie tychże. a że "patrioci" nie chcieli wyjść jak ich o to poproszone to służy porządkowe musiały im pokazać drogę.
        swoją drogą plakat też ładnie zmanipulowany. na następny zjazd miłośników "prolife" zrobię taki z jakąś ofiarą legalnego zabiegu chirurgicznego i domaganiem się w związku z tym jego delegalizacji. wybór jest duży: wycięcie migdałków, operacje plastyczne, chirurgia szczękowa. zakazać! w końcu zdarzają się ofiary śmiertelne.
        doceń 0
        0
      • do def
        12.03.2013 13:45
        ci niechciani uczestnicy byli w trakcie wycofywania się, gdy część osób (głównie mężczyzn) manifestujących m.in. przeciwko przemocy wobec kobiet zaatakowały m.in. kobiety, natomiast panie-prowodyrki, zamiast stanąć w obronie kobiet, podburzały tychże mężczyzn do jeszcze bardziej żwawej reakcji

        poza tym wynikiem aborcji zawsze jest ofiara śmiertelna, czasem nawet dwie, jak to chciały pokazać pomysłodawczynie plakatu, a pani Nowicka chce wmówić kobietom, że to jest łatwy i przyjemny zabieg, którego jutro nie będą pamiętać, przy wszystkich pozostałych zabiegach często wspomina się o możliwych komplikacjach, w tym wypadku - nigdy

        tak na marginesie nie słyszałam, żeby kogoś kiedyś ukarano za pokazywanie skutków wycinania migdałków czy przeszczepu serca, gdzie za pokazywanie skutków aborcji już kilka osób ma wyroki
        doceń 0
        0
      • do def
        12.03.2013 13:46
        ci niechciani uczestnicy byli w trakcie wycofywania się, gdy część osób (głównie mężczyzn) manifestujących m.in. przeciwko przemocy wobec kobiet zaatakowały m.in. kobiety, natomiast panie-prowodyrki, zamiast stanąć w obronie kobiet, podburzały tychże mężczyzn do jeszcze bardziej żwawej reakcji

        poza tym wynikiem aborcji zawsze jest ofiara śmiertelna, czasem nawet dwie, jak to chciały pokazać pomysłodawczynie plakatu, a pani Nowicka chce wmówić kobietom, że to jest łatwy i przyjemny zabieg, którego jutro nie będą pamiętać, przy wszystkich pozostałych zabiegach często wspomina się o możliwych komplikacjach, w tym wypadku - nigdy

        tak na marginesie nie słyszałam, żeby kogoś kiedyś ukarano za pokazywanie skutków wycinania migdałków czy przeszczepu serca, gdzie za pokazywanie skutków aborcji już kilka osób ma wyroki
        doceń 4
        0
  • operator
    10.03.2013 21:35
    Bardzo polecam!
    http://www.mamaitata.org.pl/docs/Przeciw_wolnosci_i_demokracji_-_Raport_Fundacji_Mamy_i_Taty.pdf
    • anna
      11.03.2013 13:13
      No to już są bliscy zrealizowania swojego planu.Ratujmy nasze dzieci!Wysyłam to wszystkim swoim znajomym
      doceń 0
    • paweł45
      11.03.2013 16:35
      Krok po kroku realizują to w Polsce a na pewno już osiągnęli u wielu zasadę "wzruszenia ramion".Szokujące i przerażające.
      doceń 5
  • MarianNowak
    11.03.2013 01:43
    Kobiety protestowały pod tym samym hasłem co Radio Maryja, czyli o wolność i na komendę - tak wynika z tego artykułu.
    doceń 0
  • Fryderyk
    11.03.2013 07:27
    Jeżeli kobiety? zrzeszone w "manifie" mają jakiś emblemat to niech go podadzą do publicznej wiadomości i noszą na widocznym miejscu. Wszyscy godni ożenku mężczyźni będą mogli te panie omijać szerokim łukiem. Czego wszystkim wolnym-normalnym kobietom życzę, będą miały mniejszą konkurencję. Ps. ciekawe co robiła na manifie ta czerwono-różowo-zielono-tęczowa maskotka, czyli poseł Ryszard K. pseudonim Zyzuś Tłuścioch?
    doceń 0
  • jędruś
    11.03.2013 09:27
    W wiąkszosci zobaczyłem otumanioną szkolną młodzież niż doroałych "feminist/ów/ek"!
    Był to sztuczny tłum!!!
    doceń 2
  • Michał
    11.03.2013 10:03
    Te całe "manify" to cyniczne manipulacje. Owszem, kilka postulatów nie wyglądało wcale źle - np. to dotyczące równouprawnienia w pracy, w pensjach. Niemniej to tylko otoczka, bo obok pojawiają się właśnie hasła dotyczące m.in. aborcji. Na takich "tolerancyjnych", tęczowych imprezkach często pojawiają się akcenty szydzenia z Kościoła i stanowiących go osób świeckich i duchownych. Wiele to mówi o tym, co organizatorzy i uczestnicy tych zabaw mają na myśli mówiąc "równość" czy "tolerancja".
    Są to - mam na myśli lewicowe feministki i sojuszników z organizacji typu LGBT - środowiska bardzo agresywne i nienawistne. Swoją nienawiść kierują w stronę ludzi wyznających wartości konserwatywne, wobec wierzących. Przykład mieliśmy w głośnej sprawie "Pussy Riot". Co zrobiły aktywistki z Femen? Podpaliły zdjęcia Putina? Nie, ścięły krzyż piłą łańcuchową. Co ciekawe taki, który postawiono ku pamięci ofiar reżimu komunistycznego. I potem ta ich "akcja" na Placu Św. Piotra i w Notre Dame, po ogłoszeniu abdykacji przez Ojca Świętego. To nie jest pokojowa działalnośc, gdyż mamy w istocie do czynienia z kampanią nienawiści.

    Równouprawnienie kobiet? Tak. Ale nie w tym duchu, jaki jest reprezentowany na tych zbiegowiskach.
    doceń 14
  • Fryderyk
    11.03.2013 10:22
    Każda feministka powinna nosić na widocznym miejscu emblemat, z którego jasno wynika, że jest feministką. Będzie to sygnał dla mężczyzn, że od takich kobiet należy się trzymać z daleka.
    doceń 9
  • iX
    11.03.2013 10:32
    Dziękuję Pani Agato,

    Była pani na Marszu Niepodległości i na Manifie. Relacje z obu bardzo sobie cenię. Zamiast odpisywać od kogoś i przedstawiać cudze poglądy napisała Pani, co sama widziała i myśli. Myślę, że bardzo nam potrzeba takiego dziennikarstwa: naocznego i niezależnego.

    Niestety do tej pory dziennikarze często zanim sami coś napisali, sprawdzali w GW jaka jest wersja oficjalna. Potem kompilowali "własny" tekst.

    W przyszłości, chętnie będę czytał Pani reportaże. Choć domyślam się, że udział w Manifie nie należał do przyjemnych.

    • Michał
      11.03.2013 11:24
      Polecam gorąco teksty p. Agaty - i tu na portalu i w papierowym "Gostku".
      doceń 0
  • Marek
    11.03.2013 11:44
    Pani reporterka na Manifie była, ale nie była zainteresowana ani postulatami, ani hasłami, ani powodem dla którego te tysiące kobiet i mężczyzn próbują coś z Polsce zmienić. Była mowa o tragicznej sytuacji w służbie zdrowia - mówiła o tym pielegniarka, była mowa o braku przedszkoli i żłobków, o tym że wydłuża się tylko urlop macierzyński a i to nie dla wszystkich. Ale tego pani reporterka już nie usłyszała, bo i po co? Teza z góry ustalona = feministki są be, więc po co słuchać? A po to, żeby się czegoś dowiedzieć. Bo gdyby nie feministki to by pani reporterka do dziś nie mogła głosować, ani nawet decydować o losie swoich dzieci...
    • Koren
      11.03.2013 12:48
      Koren
      O tak, aż za bardzo chcą decydować o losie swoich dzieci - o ich życiu lub śmierci przed narodzeniem.
      doceń 6
  • Iwona
    11.03.2013 12:30
    Artykuł niestety nie jest obiektywny, ale przetworzony przez widocznie przejawiającą się niechęć wręcz odrazę do feminizmu. Autorka wyznaje wręcz podobne przekonania jak wielu mężczyzn o pseudointelektualizmie kobiet! Naprawdę przykro, ponieważ sama jest kobietą, być może więc nie zna swojej wartości...

    doceń 0
  • ełok
    11.03.2013 13:48
    "Ja tam też to lubię. Feminista jestem."
    Haha, najlepszy wyraz absurdu tego wszystkiego :D
    doceń 6
  • Lesby & Gay
    11.03.2013 13:54
    Po co geje i lesbijki organizują marsze i parady?
    Marsze i parady osób homoseksualnych to jedna z form protestu przeciwko
    dyskryminacji. W ten sam sposób domagały się swoich praw (m.in. prawa wyborczego) kobiety od początku XX wieku, na ulice wychodzili także Murzyni w Stanach Zjednoczonych w proteście przeciwko rasizmowi. Zarówno protesty kobiet, jak i czarnej ludności USA, były odbierane tak samo negatywnie, jak teraz marsze równości. Pierwsze marsze upominające się o prawa mniejszości seksualnych zaczęły być organizowane w Ameryce i Europie Zachodniej pod koniec lat 60.

    W krajach Europy Zachodniej obecnie parady nie mają już charakteru walki z dyskryminacją, tylko są formą ulicznej zabawy, takiej samej jak Love Parade czy karnawał w Rio – oglądając zdjęcia, nie sposób jest rozróżnić, czy zostały one zrobione podczas karnawału w Rio czy parady w Berlinie. Choć media, przekazując do Polski relacje z parad, skupiają się przede wszystkim na pokazaniu roznegliżowanych osób, wśród 100 tys. uczestników parady w Berlinie stanowią oni niewielki procent. W berlińskiej paradzie bierze także udział burmistrz i przedstawiciele każdej partii politycznej.

    W Polsce wszelkie publiczne wystąpienia mniejszości seksualnych, takie jak marsze, wiece i parady, mają charakter protestu przeciw dyskryminacji. Biorą w nich udział nie tylko geje i lesbijki, ale wiele osób heteroseksualnych, które sprzeciwiają się
    dyskryminacji kogokolwiek z jakiegokolwiek powodu, w tym również mniejszości
    seksualnych.
    • Michał
      11.03.2013 15:38
      Hmmm faktycznie to nikt nie dyskryminuje mniejszości seksualnych. Ale mniejszości zawzięcie seksualne dyskryminują chrześcijan. Nie ma czegoś takiego jak "homofobia" - to wymysł ideologów gender na siłę wbijany z uporem maniaka ludziom do głów, wbrew ich woli. Natomiast faktem jest istnienie zjawiska zwanego "chrysto/chrystianofobią" i "katofobią". Wystarczy śledzić tego typu manify, parady mniejszości seksualnych, mainstreamowe media, świad tzw. "gwiazd" i polityki. Wczoraj były to tylko kpiny. Dzisiaj wierzących dodatkowo się marginalizuje. Jutro rozpoczną się ostrzejsze prześladowania...
      I kto wie, czy nie spotka nas los podobny do losu Żydów za czasów nazizmu czy "kułaków" za czasów bolszewizmu.
      Dyskryminacja? Czy ze względu na orientację nie możecie brać udziału w głosowaniach, płaceniu podatków, byciu politykami? Czy z tego tytułu nie wolno wam pracować? Czy wreszcie ktoś was wysiedla, zamyka w obozach, bije czy morduje? Nie...
      Po prostu mylicie dwa pojęcia - "dyskryminacji" ze "zdrowym i odpowiedzialnym podejściem". Po prostu epatowanie swoją orientacją (często w sposób wulgarny) jest czymś, czego nie powinno być w przestrzeni publicznej. Związki partnerskie to pierwszy krok do legalizacji "homomałżeństw" z prawdem do adopcji dzieci, a na to nie wolno się zgadzać. Dziecko potrzebuje matki i ojca, a nie dwóch ojców czy dwie matki! Tutaj kryterium nie mogą być egoistyczne zachcianki, ale dobro dziecka. Ono jest tu najwyższą wartością a nie to, czego geje i lesbijki żądają. I często się o tym zapomina, czyniąc z milusińskich przedmioty pożądania. Często pleciecie bzdury w stylu: co jest lepsze dziecko w związku osób tej samej płci - ludzi łagodnych i dobrych, czy w małżeństwie gdzie jest przemoc... To manipulacja, bo nikt nie każe nam wybierać między jednym i drugim złem...
      Nikt was nie potępia i nie nienawidzi! Chyba, że niewielki procent agresywnej chuliganerii. Ale w pewnych kwestiach trzeba mówić twardo - NON POSSUMUS! I tyle w temacie :)
      doceń 13
  • roventa
    11.03.2013 14:19
    artykul przegina w druga strone - manify nie popieram, ale potepiam bicie dzieci, przemoc w rodzinie, manipulacje wszelkiego rodzaju i silowe - chocby intelektualnie - argumenty
    • wez czytaj
      11.03.2013 16:52
      ze zrozumieniem. gdzie tu poparcie dla przemocy? jest co najwyzej krytyka konwencji tzw. antyprzemocowej. a to insza inszość
      • Scott
        12.03.2013 01:22
        Osobo Weź Czytaj[nie będę dzielić społeczeństwa po cechach dymorficznych na płeć, bo wiadomo sensu to nie ma],

        Powiem krótko- fashyzm, fashyzm, wszedzie fashyzm. Nie możemy godzić się na to żeby dalej niektórzy ziali nienawiścią w stosunku do sióstr- nie tych biologicznych ale feministycznych, [przez co wszystko jest po europejsku, tolerancyjnie, zgodnie z parytetami], ani żeby ktoś chciał zamykać w obozach osoby LGBT. Wielki BUL sprawia mi też przemoc- na którą odpowiedzią są modne związki partnerskie- wiadomo konkubenci nie znęcają się nad dziećmi nigdy. Sum sumarum osoba Roventa ma rację- popierając feministki, ale się z nimi nie zgadzając!
        doceń 0
        0
  • Obywatel
    11.03.2013 14:44
    Ćwiczonko z wychowania obywatelskiego pod tytułem "Czy rozróżniasz totalitaryzmy?"

    Połącz hasła z odpowiednimi nazwami lewicowych doktryn:

    1) walka klas
    2) walka ras
    3) walka płci

    a) feminizm
    b) komunizm
    c) faszyzm
    doceń 4
  • MiG
    11.03.2013 21:58
    Wszystkim, którzy lubią nazywać "faszystami" osoby sprzeciwiające się zabijaniu dzieci nienarodzonych warto przypomnieć: To faszyści (a ściślej - naziści) pierwsi zalegalizowali w Polsce aborcję i to bez ograniczeń. Prawda, że byli wspaniali?
    • jesienna
      13.03.2013 16:02
      jesienna
      Ostrożnie z takimi argumentami bo bezwzględny zakaz aborcji a nawet stosowania antykoncepcji wprowadził reżim Ceauşescu.
      doceń 0
Dyskusja zakończona.

Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapisane na później

Pobieranie listy