Nowy numer 17/2024 Archiwum

Znowu nie działa?

10 tys. porad telefonicznych, osobistych lub pisemnych. 2,5 tys. przyjętych wniosków konsumentów. 1,9 tys. wystąpień do przedsiębiorców. To ubiegłoroczny bilans pracy stołecznego biura.

Produkt, który okazał się inny niż reklamowany? Dodatkowa opłata za „dużą paczkę”? „Usługi medyczne” sprzedawane na tzw. pokazach garnków, pościeli i nieprzydatnych gadżetów? Większość sporów związanych z umowami sprzedaży wynika z tego, że sprzedawcy nie respektują praw konsumentów do reklamowania wad towarów, uchylają się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, obarczają konsumentów winą za powstanie wady i nagminnie wskazują na uszkodzenia mechaniczne towarów w okresie obowiązywania rękojmi.

Dostępne jest 20% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy